Hvis du har problemer med å logge på SAP Business One i skyen kan du sjekke dette:
Pålogging RDP eller Web
Prøv å logge på både via RDP her: https://rds-gateway.cloudloginportal.com/RDWeb
Og via WEB her: https://rds-gateway.cloudloginportal.com/RDWeb/webclient/
Passord
Hvis ingen av ovennevnte påloggingsmetoder fungerer kan det være passordet ditt som er utgått. Dette kan være på grunn av endringer i sikkerhetsinnstillinger i skyløsningen. I så fall må du endre passordet ditt her: https://rds-gateway.cloudloginportal.com/RDWeb/Pages/en-US/password.aspx
Etter passordbytte kan du prøve ovennevnte påloggingsmetoder igjen.
Supportsak
Hvis også et passordbytte ikke hjelper kan det være noe galt med skyløsningen. Da bør du sende inn en supportsak til support@adiles.no. Merk saken med "Påloggingsproblemer (haster)". Slike problemer har alltid prioritet.
Kommentarer