Påloggingsproblemer

Hvis du har problemer med å logge på SAP Business One i skyen kan du sjekke dette:

Pålogging RDP eller Web

Prøv å logge på både via RDP her: https://rds-gateway.cloudloginportal.com/RDWeb
Og via WEB her: https://rds-gateway.cloudloginportal.com/RDWeb/webclient/

Passord

Hvis ingen av ovennevnte påloggingsmetoder fungerer kan det være passordet ditt som er utgått. Dette kan være på grunn av endringer i sikkerhetsinnstillinger i skyløsningen. I så fall må du endre passordet ditt her: https://rds-gateway.cloudloginportal.com/RDWeb/Pages/en-US/password.aspx

Etter passordbytte kan du prøve ovennevnte påloggingsmetoder igjen.

Supportsak

Hvis også et passordbytte ikke hjelper kan det være noe galt med skyløsningen. Da bør du sende inn en supportsak til support@adiles.no. Merk saken med "Påloggingsproblemer (haster)". Slike problemer har alltid prioritet.

Har du flere spørsmål? Send oss en henvendelse

Kommentarer